Service

Wat er op het vaandel van Gevelridder staat? Kwaliteit én veiligheid!

Lekker cliché, maar wel waar: kwaliteit én veiligheid van onze producten is onze hoogste prioriteit. Die hebben wij, met een mooi Middeleeuwse zin: hoog in het vaandel staan.

Kkwaliteit is prioriteit

En hoewel kwaliteit een vanzelfsprekend iets is (of in ieder geval zou moeten zijn), moet je dat wel blijven controleren. Voordat je de Gevelridder óf een van onze andere hulpmiddelen gebruikt is het daarom belangrijk om zelf voor elke gebruik een (visuele)controle uit te voeren.

Veilig werken

Ken jij de richtlijnen uit de ARBO-wet én heb jij je VCA op zak? Mooi, want dit is verplicht. Zo weet je ook dat je na een lange werkdag weer heelhuids terugkeert naar je eigen kasteel.

Nog zo’n opendeur, maar wel goed om nog eens te benoemen. Onderhoud van alle hijsmiddelen en toebehoren is essentieel voor een veilige werking van apparaten. Wij adviseren om alle producten minimaal één keer per jaar door ons als deskundige te laten testen.

Merk je gebreken op aan onze producten? Aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Laat producten minimaal eens per jaar testen!

We kunnen het niet vaak genoeg zeggen: onderhoud van producten is essentieel voor een veilige werking van de apparaten. Daarom adviseren wij om alle hijsmiddelen jaarlijks te laten keuren door een specialist.

Merk je gebreken op aan onze producten? Aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Keuringskosten
Het keuren kost 50 euro per Gevelridder, exclusief onderdelen.

Voor Sir LiftAlot zijn de kosten 25 euro, exclusief onderdelen en transportkosten/verzendkosten.

Periode
Laat hijs- en hef apparaten elk jaar keuren.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 085-0270020.
×